|
|
| Onderwerp:
Snus |
Na 5 maanden met enkel Zweden gewerkt te hebben, ben ik begonnen met het gebruik van Snus.
Heeft iemand enig idee of ik dit in Nederland ergens kan kopen? Bestellen bij de fabriek is geen optie, aangezien Snus verboden is binnen EU-landen.
Alvast bedankt. |
| Geschreven
op 13-11-2005 door L. |
|
| Onderwerp:
snus |
| nee, Snus is bij het aantreden van Zweden bij de EU toegestaan, maar dan ook alleen voor zelfgebruik, export is niet aan de orde. |
| Geschreven
op 25-11-2005 door eddie |
|
| Onderwerp:
wat is snus? |
Wat is snus dan precies?
Drugs zijn toch ook verboden in zweden |
| Geschreven
op 12-12-2005 door joris |
|
| Onderwerp:
snus |
| Hoi, snus schijnt te koop te zijn bij een sigarenboer in Amsterdam..Succes, daphne |
| Geschreven
op 08-01-2006 door daphne |
|
| Onderwerp:
snus |
| Snus is geen drugs, maar een soort van pruim tabak, vroeger ook te koop in nederland, net zoals vroeger tabak gesnoven werd. |
| Geschreven
op 08-01-2006 door Daphne |
|
| Onderwerp:
Gemakkelijk te bestellen |
Ik heb het o.a. besteld op http://www.skoal.net en op http://www.northerner.com . Beide gevallen kwam het binnen een paar dagen aan met een paar dollar verzendkosten. Ik heb na een paar keer niet meegemaakt dat ik het niet kreeg. Het zal misschien zijn verboden (hoewel ik het een enkele keer bij een Nederlandsche tabaksboer zie liggen) maar ze checken eerder post vanuit Nederland dan ernaartoe denk ik 
Om eerlijk te zijn denk ik dat deze vorm van import niet is verboden. Het ging in beide gevallen over de creditcard en die houden niet zo van illegale im- en export.
Anyway, check de sites maar, ik heb met die twee goede ervaringen. Northerner is zelfs een specifieke exportsite vanuit Zweden, dus als die het al verkopen is het vast niet verboden. Zolang je hier nog sigaretten kan kopen moeten ze niet zo moeilijk doen over snus.
|
| Geschreven
op 10-01-2006 door Paul |
|
| Onderwerp:
Snus |
Ik gebruik nu zo'n 3 jaar snus nadat ik accuut met roken ben gestopt. Een prima alternatief! Niet gezond overigens, maar vele malen minder ongezond dan roken.
Bestellen doe ik op www.snusworldwide.com. Al twee maal is mijn zending bij de douane gecontroleerd maar toch gewoon geleverd. Er wordt gewoon accijns geheven op dit Zweedse tabaksproduct. Helaas mag het alleen in Noorwegen en Zweden verkocht worden, niet in de rest van de EU, een trieste zaak. Ook in Amerika wordt het gewoon verkocht!
|
| Geschreven
op 22-02-2006 door Godfried |
|
| Onderwerp:
Snus |
ik heb een zweedse vriendin die snus grbruikt, nu zag dat er iemand was die zei dat er een sigarenboer is in nl die hier snus verkoopt, kan iemand mij aan dat adres helpen want google geeft niet echt thuis,
alvast vriendelijk bedankt,
|
| Geschreven
op 21-03-2006 door Dave |
|
| Onderwerp:
snus |
| volgens mij niet zo'n actief forum hier :s |
| Geschreven
op 29-03-2006 door Dave |
|
| Onderwerp: