Zweden Portaal

ZwedenZweden home
ZwedenForum

EmigratieEmigratie
FotositesFotosites
ReisverslagenReisverslagen
StuderenStuderen
WebcamsWebcams
WerkenWerken
Zweedse taalZweedse taal

ZwedenLink aanmelden
ZwedenContact
ZwedenNoorwegen portaal

Vaak gezocht:
Zwedenbergen
Zwedencultuur
Zwedenvakantie
Zwedenvereniging
Zwedenvliegen

Terug naar het forum | Naar beneden | Reageren
Onderwerp: Gaan wij samen naar zweden ?
Hallo Zwedenfreaks

In het kort even wat over mijzelf:

Mijn naam is martijn en ben al weer een kwart eeuw oud.Tijd om eens zelfstandig op vakantie te gaan naar een bestemming die eigenlijk niet zo voor de hand ligt voor iemand van mijn leeftijd, het leven is kort en als je een kans krijgt moet je deze met beide handen aangrijpen.Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik ben eigenlijk gek van alles wat met de Scandinavische landen te maken heeft, en probeer zoveel mogelijk dingen uit die landen te gebruiken.Als kind speelde ik vroeger al met het Deense lego.
Ben verder een niet gelovig persoon,geen uitgaansbeest wel lief eerlijk spontaan en betrouwbaar.Heb een vaste baan in de beveiliging.
Mijn kronan fiets is mijn leukste bezit wat uit zweden komt

En zo zijn er nog vast wel meer producten die jou ook wel bekend voorkomen.Mijn ervaring met producten uit de Scandinavische landen is dat ze vaak degelijker zijn en van betere kwaliteit.

Mijn plan is eigenlijk om zweden eens te gaan ontdekken en twee weken te gaan genieten van al het moois wat daar te zien valt.Heb laatst een artikel gelezen in de kampioen van de ANWB waar een compleet verzorgde autotocht wordt aangeboden door Noorwegen en zweden dit lijkt mij zo gaaf om deze zomer te gaan doen.

Nu is mijn probleem dat geen van mijn vrienden /vriendinnen te vinden is, of om naar een noordelijke gelegen land op vakantie te gaan. Of ze vinden het te koud of zijn bang dat er niets te beleven is.

Mijn vraag is nu, is er een vrouwelijk iemand van ongeveer dezelfde leeftijd met dezelfde kenmerken die geïnteresseerd is om in juli / augustus van dit jaar (2006) in de omgeving van gÖteborg. Voorwaarde is dus wel dat je van reizen houd en van zweden natuurlijk.Als je ook nog in de buurt van Apeldoorn of Zwolle woont zou dat makkelijk zijn om samen wat dingen te bespreken en eerst een kennis te maken om te kijken of het klikt.

Hoop op een leuke reactie en wie weet gaan wij dan deze zomer samen naar zweden

Groetjes

Martijn

Contactinfo:emailmartijn@hotmail.com
Geschreven op 06-01-2006 door Martijn

Naam:

Onderwerp:

Bericht:

- advertentie -
Uw advertentie hier?