Zweden Portaal

ZwedenZweden home
ZwedenForum
ZwedenZweden Fotos

EmigratieEmigratie
FotositesFotosites
ReisverslagenReisverslagen
StuderenStuderen
WebcamsWebcams
WerkenWerken
Zweedse taalZweedse taal

ZwedenLink aanmelden
ZwedenContact
ZwedenNoorwegen portaal

Vaak gezocht:
Zwedencamping
Zwedenrouteplanner
Zwedentickets
Zwedenvakantie
Zwedenvakantiehuisje

Terug naar het forum | Naar beneden | Reageren
Onderwerp: Huis kopen Zweden
Voor de geinteresseerden, ik heb informatie over het kopen van een huis in Zweden op mijn web site staan:

Het kopen van een huis in Zweden doorloopt de volgende fasen; voorbereiding, bezichtinging/ aankoop , onderhoud/ genieten en eventuele verkoop van uw huis in Zweden

De voorbereiding
--------------------------------------------------------------------------------
Voordat u zich waagt aan een spannend avontuur is het natuurlijk belangrijk te onderzoeken wat u eigenlijk wilt.
Na duidelijkheid over uw drijfveren en uw wensen kunt u bekijken welk land, klimaat, cultuur, taal, regio of plaats uw interesse heeft. Wat is de reisafstand naar het land, is het een stabiel land, hoe zijn de mensen, mag mijn huisdier mee, wat kost een huis, wat is mijn budget, is er veel natuur, zijn er andere Nederlanders of juist niet. Hoe staan de lokale bewoners tegenover buitenlands huizenbezit, mag ik hier 365 dagen verblijven, is financiering mogenlijk?

Kortom er zijn genoeg vragen te beantwoorden zowel op persoonlijk, demografisch, juridisch of financieel vlak.
Het is daarom verstandig al deze vragen voor jezelf te noteren en op onderzoek uit te gaan. Veel informatie is te vinden op verschillende web sites, web forums, in reisboeken en door contact te zoeken met (succesvolle) emigranten en huizenbezitters in Zweden

Meer informatie http://www.varmland.nl/viewpage.php?page_id=30
Geschreven op 17-03-2006 door Martijn

Naam:

Onderwerp:

Bericht:

- advertentie -
Uw advertentie hier?