|
|
| Onderwerp:
Welkom op het nieuwe forum! |
Welkom op het nieuwe forum van Zweden Portaal. Hier kunt u uw vragen/opmerkingen kwijt mbt tot Zweden. Zweden als vakantieland of als emigratie bestemming... het maakt niet uit!
Veel plezier.
Webmaster @ Zweden.org |
| Geschreven
op 30-06-2004 door webmaster |
|
| Onderwerp:
telefonnummer |
is there somebody who can give me the phonenumber of the following person?
mr. albert bruggeman
smallegrend 5
29400 s?lverberg/sverige |
| Geschreven
op 03-07-2004 door salomijohnsensahuleka@wanadoo.nl |
|
| Onderwerp:
werk |
Wie kan mij helpen aan werk in zweden/noorwegen voor een aantal maanden/half jaar/jaar?
Of: wie weet er een goede site op internet waar ik meer kan vinden over vacatures in zweden????
Alvast heel erg bedankt!
groetjes, hermineke |
| Geschreven
op 08-07-2004 door hermineke |
|
| Onderwerp:
ik wil dolgraag een baan! |
| Ik ben al een tijd office manager in een vooraanstaand bedrijf in Amsterdam en heb jaren als receptioniste ervoor gewerkt. Heeft iemand een baan voor me vrij? Ik spreek vloeiend Zweeds en heb mijn diploma daarin gehaald aan de universiteit van Stockholm, twee jaar terug. Mijn email is: mail |
| Geschreven
op 15-07-2004 door Margot van Nieuwenhuyzen |
|
| Onderwerp:
emigratie |
Soesterberg 22 juli 2004
Geachte heer/mevrouw,
zelf wil ik heel graag in de toekomst naar zweden willen verhuizen. En dus zou ik van u wat informatie willen ontvangen (mijn e-mail is mail)
alvast met vriendelijke groet ruben richtering blenken,
|
| Geschreven
op 22-07-2004 door Ruben Richtering Blenken |
|
| Onderwerp:
emigratie / werk |
| ik wil graag in de toekomst naar zweden verhuizen . graag zou ik van u wat informatie willen ontvangen alvast vriendelijk bedankt groet pascal van dam mijn mail is mail |
| Geschreven
op 25-07-2004 door pascal van dam |
|
| Onderwerp:
naam |
mijn naam is Lycke,volgens familieleden zijn wij afkomstig uit zweden.Bij ikea is er een doos die lyckebe heet,waarschijnlijk een plaatsnaam van een dorp of streek of rivier.MOLNLYCKE is ook een firma die mij integreert omdat onze naam er ook in voorkomt.Is er iemand die onze naam kent of personen die deze naam dragen?
dank bij voorbaat!LYCKE ELS |
| Geschreven
op 05-08-2004 door lycke els |
|
| Onderwerp:
zweeds leren in belgië |
kan iemend mij informatie verschaffen betreffende avondscholen waar zweeds gegeven wordt. Dit in de regio Aalst, Gent of Brussel.
Alvast bedankt. Thierry |
| Geschreven
op 09-08-2004 door thierry combes |
|
| Onderwerp:
|
Onderwerp: zweeds leren in belgië
kan iemend mij informatie verschaffen betreffende avondscholen waar zweeds gegeven wordt. Dit in de regio Aalst, Gent of Brussel.
Alvast bedankt. Thierry
e-mail : mail |
| Geschreven
op 09-08-2004 door |
|
| Onderwerp:
|
Phone number to Mr Albert Bruggeman:
+46-733-402225 |
| Geschreven
op 16-08-2004 door Swede |
|
| Onderwerp:
tijdelijke baan aangeboden |
| Wij zoeken met spoed iemand die op zoek is naar een baan en vloeiend Zweeds spreekt. Voor contact: 020 - 525 2790. |
| Geschreven
op 30-09-2004 door StudiJob |
|
|
|