Zweden Portaal

ZwedenZweden home
ZwedenForum

EmigratieEmigratie
FotositesFotosites
ReisverslagenReisverslagen
StuderenStuderen
WebcamsWebcams
WerkenWerken
Zweedse taalZweedse taal

ZwedenLink aanmelden
ZwedenContact
ZwedenNoorwegen portaal

Vaak gezocht:
Zwedenduiken
Zwedenoutdoor
Zwedenscandigo
Zwedenvliegtickets
Zwedenwest

Terug naar het forum | Naar beneden | Reageren
Onderwerp: wandelen
Wie weet nog mooie wandelgebieden in zuid- en midden Zweden, met schuilhutten en vuurplaatsen?
Geschreven op 24-06-2005 door John
Onderwerp: wandelen
In midden Zweden... (provincie Dalarna)rondom de dorp Sälen. Hier kunt u heel mooi in de bergen wandelen. Ook beroemd van de Wasa-lopp!!
Geschreven op 30-06-2005 door Marie Johansson
Onderwerp: Södermanslän
Sörmlandsleden is echt geweldig om te lopen. Makkelijk bereikbaar en afwisselend landschap. Kijk op http://www.sormlandsleden.se/. Veel wandelplezier!
Geschreven op 21-07-2005 door Ilse
Onderwerp: Varmland - Glaskogen
in de provincie Varmland in natuurreservaat Glaskogen hele mooie wandelingen. net van terug. schuilhutten liggen wel ver uit elkaar en regelmatig door backpackers bezet voor meer dan een nacht... verder op de meeste wandeltochten hoogstens 1-2x iemand anders gepasseerd en verder door ongerepte maar goed aangegeven ruige wandelpaden. startpunt camping in Lenungshammer kan ik je aanbevelen voor tenminste 4 dagen wandelen vanuit dat punt
Geschreven op 08-08-2005 door Niels
Onderwerp: Sörmlandsleden
Ik plan een wandelvakantie waarbij ik een 200 kilometers van de langeafstandsroute Sörmlandsleden wil stappen. Kan iemand mij suggesties geven over de mooiste trajecten op deze 1000 kilomters lange wandeling? Dank je, Tom Langmans
Geschreven op 06-11-2005 door Tom Langmans

Naam:

Onderwerp:

Bericht:

- advertentie -
Uw advertentie hier?