|
|
| Onderwerp:
wandelen |
| Wie weet nog mooie wandelgebieden in zuid- en midden Zweden, met schuilhutten en vuurplaatsen? |
| Geschreven
op 24-06-2005 door John |
|
| Onderwerp:
wandelen |
In midden Zweden... (provincie Dalarna)rondom de dorp Sälen. Hier kunt u heel mooi in de bergen wandelen. Ook beroemd van de Wasa-lopp!!
|
| Geschreven
op 30-06-2005 door Marie Johansson |
|
| Onderwerp:
Södermanslän |
| Sörmlandsleden is echt geweldig om te lopen. Makkelijk bereikbaar en afwisselend landschap. Kijk op http://www.sormlandsleden.se/. Veel wandelplezier! |
| Geschreven
op 21-07-2005 door Ilse |
|
| Onderwerp:
Varmland - Glaskogen |
| in de provincie Varmland in natuurreservaat Glaskogen hele mooie wandelingen. net van terug. schuilhutten liggen wel ver uit elkaar en regelmatig door backpackers bezet voor meer dan een nacht... verder op de meeste wandeltochten hoogstens 1-2x iemand anders gepasseerd en verder door ongerepte maar goed aangegeven ruige wandelpaden. startpunt camping in Lenungshammer kan ik je aanbevelen voor tenminste 4 dagen wandelen vanuit dat punt |
| Geschreven
op 08-08-2005 door Niels |
|
| Onderwerp:
Sörmlandsleden |
| Ik plan een wandelvakantie waarbij ik een 200 kilometers van de langeafstandsroute Sörmlandsleden wil stappen. Kan iemand mij suggesties geven over de mooiste trajecten op deze 1000 kilomters lange wandeling? Dank je, Tom Langmans |
| Geschreven
op 06-11-2005 door Tom Langmans |
|
|
|